Başbakan konuştu Arınç bahçede oturdu

Başbakan Erdoğan'la Devlet Bakanı Bülent Arınç arasındaki kriz büyüyor. AKP grup toplantısına katılmayan Bülent Arınç, iktidar kulisinde bahçede oturdu. Arınç'a bazı AKP milletvekilleri de eşlik etti. Başbakan ise grup toplantısında "bizim için önemli olan milletin düşüncesidir" diyerek Arınç'ı iğneledi.


Başbakan'ın "kızlı erkeklere müdahale edeceğiz" açıklamasını yalanlayan ancak Başbakan'ın sözlerinin arkasında durduğu gelişmelerin ardından Bülent Arınç, TRT ekranlarından açıkça Başbakan'In tavrını eleştirmişti. Arınç "Kızılcahamam kampında duyduklarımı söyledim dedi. Ben bildilerimi söylerken yanlış yapmadım Başbakan da öyle bir şey demedi. Ama daha sonra ben sözlerimin arkasında dururum dedi ve bir tezatlık oluştu.Başbakan'ın sözlerinden ben sorumlu değilim.Bu çelişkinin sebebi ben değilim." demişti.
ERDOĞAN ARINÇ'A NE MESAJ VERDİ
Başbakan Erdoğan grup toplantısındaki konuşmasında Arınç'a şu mesajı yolladı:
"Elbette bu kadro içinde zaman zaman farklı yaklaşımlar olabilir. Yanlış anlamalar olabilir. Yanlış anlaşılmalar olabilir. Fakat şunu özellikle bilmenizi istiyorum. O da şudur; Dava arkadaşlığının, kardeşlik hukukunun bir gereği olarak biz meselelerimizi aramızda konuşur çözüme kavuştururuz. Hiç kimsenin şüphesi olmasın. Aramızdaki meseleleri kendi aramızda konuşacak ve çözüm yoluna koyarız.
Pusuda bekleyenlere asla fırsat tanımayacağız. Ellerini ovuşturanlara fırsat vermeyeceğiz. Heveslerini kursaklarında bırakacağız. Her bir arkadaşımın böyle bir mesuliyetle hareket edeceğine yürekten inanıyorum."


,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive