Tayyip Erdoğan, boş meydana konuştu



Erdoğan, Kırklareli'nin Pınarhisar ilçesinde boş alana konuştu. 'Berabar yürüdük biz bu yollarda' sözlerini tekrar ettirirken de alandan az ses geldi. Erdoğan bile 'Sesiniz ne kadar cılız çıkıyor' demek zorunda kaldı

Başbakan Tayyip Erdoğan, Trakya gezisinin ilk ayağı Pınarbaşı'nda miting alanını dolduramadı. Erdoğan kürsüye çıkmadan, halkı mitinge çağıran çok sayıda anons yapılmasına rağmen, alanın üçte ikisi boş kaldı. Erdoğan daha gelmeden şehir adeta ablukaya alındı. Sabah saatlerinde mitingin yapılacağı Pınarhisar Cumhuriyet Meydanı barikatlarla çevrildi. Aydınlık'a konuşan Pınarhisarlılar duruma tepki gösterdi.
Mitinge katılanların çoğu dışarıdan geldi
Fikri Güven adlı yurttaş "80 yaşındayım buraya birçok başbakan, cumhurbaşkanı geldi. Hiç böylesini görmedik. Sabah alışveriş yaptım, yolu kapattıkları için evime yarım saat geç vardım" dedi. Mitinge katılan yurttaşların bir çoğunun Pınarhisarlı olmadıkları da ortaya çıktı. Yoğun önlemler, alana girmek isteyen yurttaşların da tepkisine neden oldu. Mitingi izlemek isteyen İsmail Akkaya "İçeri girerken bozuk paralarımız dahi cebimizden çıkartılıyor, çakmaklar alınıyor. Kızdım, katılmaktan vazgeçtim" dedi.
Cezaevi günleri için eziyet dedi
Konuşmasında, Pınarhisar Cezaevi günlerine değinen Tayyip Erdoğan, şöyle devam etti: "Ben şiir okudum diye Pınarhisar Cezaevi'nde kaldım. Bu ülkede binlerce insan, şiir okudu diye, şarkı, türkü söyledi diye, yazı yazdı diye, görüşlerini beyan etti diye benim maruz kaldığım eziyete, hatta çok daha fazlasına maruz kaldı. Bu ayıbı, değiştirmek için büyük mücadele verdik."
İmdat Şahin

,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive